Chcete mít sexy zadek? Můžete!

Chcete mít sexy zadek? Můžete!

Nebyly vám naděleny ideální partie? Nezoufejte! Hýždě jsou totiž dobře tvárné. To znamená, že i vy je můžete mít díky několika jednoduchým pravidlům dokonalé. A která žena by netoužila po pevném pozadí a štíhlých bocích? Takže už dost výmluv! Svalstvo na zadečku může zpevnit opravdu každý. A cena? Dvakrát týdně čtvrt hodiny cvičení! To přeci není tak vysoká daň, ne?
„Nepředstavím vám žádnou super novinku v podobě cvičebního stroje k televizi. Pěkný zadek si musíte zasloužit. Existuje hned několik cviků na zadek, které pomohou. Vlastně stačí jen tři, které dokonale zbaví tuk a dostanou svaly na patřičná místa.“

Obyčejné dřepy
Dřepy jsou výborným cvikem pro procvičení celého těla. Zapojují se při nich různé svalové skupiny, ale hlavně jsou efektivní pro tvarování hýžďových svalů. Jen se musí cvičit správně.
Postavte se rovně s nohama na šíři ramen, chodidla míří vpřed a ruce zkřižte před sebou. Hlavu držte vzpřímeně a záda rovně. Pomalu si sedejte do dřepu tak, aby se vaše kolena nedostala před chodidla. V konečné fázi byste měli mít stehna vodorovně s podlahou. Pomalu se zvedejte a přitom se soustřeďte na zapojování hýždí a stehen, nikoliv celých nohou. Pokud se tohle zdá jednoduché, můžete cvik provádět s činkami v rukou nebo s výskokem. Ideálně 3x 16 opakování a postupem času můžete zvyšovat.

Ty zatracené výpady
Ano, je to tak! Výpady jsou další z mocných cviků na zadek a jeho tvarování. Výpady formují největší svalovou partii hýždí – maximus, který také nejvíce ovlivňuje vzhled.
Výpady jsou ze začátku nezvyk a možná budete lehce vrávorat, než získáte patřičnou rovnováhu. Začněte velkým krokem kupředu, až se téměř kolenem druhé nohy dotknete země, a přikročte druhou nohu. Opakujte totéž v opačném pořadí. Takto střídejte. Nebo vykračujte jednou nohou a vraťte se do výchozího postavení a vykročte druhou nohou. Zkušenější mohou samozřejmě přidat do rukou činky. Ideálně 3x 16 opakování na každou nohu.

Vyšlapejte všechny schody
Opakovaně "krokujte" na nějakou vyvýšenou plochu, střídejte nohy a při kroku vzhůru se zaměřte na používání nohou a zadku. V případě, že si chcete cvičení ztížit, vezměte si do každé ruky ještě "jednoručky" (dlaně míří vpřed). Toto cvičení můžete samozřejmě dělat i neplánovaně, když místo výtahu půjdete po schodech. Stejně tak dobré je chodit do strmého kopce. Váha těla při došlapu je nasměrována na střed chodidel nebo až na patu. Od každé nohy 3x 16 opakování.
„Pokud nemáte doma žádnou stoličku či schod. Zařaďte si tento cvik do každodenního života a vystoupejte všechny schody, které vám přijdou do cesty.“
Sumasumárum, 2x týdně dělejte dřepy a výpady a choďte co nejvíce do schodů. Brzy uvidíte rozdíl!

Mimochodem i nejúčinnější cvik na břicho by se vám mohl hodit.

Fajn podzim a hezký den, Katka Hrubá z HrubýSport.